הבריף
פסטיבל הסופרים משיק אתר חדש כחודש לפני האירוע הבינלאומי שמתקיים כל שנה במשכנות שאננים ירושלים.
ואז מפתיעה אותנו הקורונה. הבריף אמור לתת מענה לשאלה: איך מקיימים את הפסטיבל ללא אפשרות למפגש פיזי?
הרעיון
הרעיון הראשוני היה להפוך את הפסטיבל לפסטיבל דיגיטלי. כל כפתורי הרכישה הומרו לצפייה במגוון אפשריות: זום, שידור ישיר ביוטיוב, צילום מראש ושידור כפרימיירה, מעורבות קהל באמצעות מענה בפלטפורמות חברתיות וקבוצות ווטסאפ ייעודיות. למעשה כל הפסטיבל עבר טרנספורמציה לדיגיטל. היום זה נשמע כמעט טריוואלי! אז עוד לא ידענו מה זה זום ובטח לא איך מקיימים מרחוק ובדיגיטל אירועים רבי משתתפים מכל רחבי העולם.
התוצאה
מעז יצא מתוק. הרחבת קהלים משמעותית בארץ ובעולם. וכן סיקור תקשורתי נרחב לפסטיבל הישראלי הראשון שהתאים את עצמו לקורונה.
השיעור השיווקי
בלת"מים לא פעם מולידים פתרונות נועזים שאילולא, לא היו נשקלים כלל.