ג׳נטלמן – האויב הגדול ביותר של הטוב מאוד הוא המצוין

הבריף
לא היה כזה. הקורנה דפקה בדלת, אתר השופיפיי שעצבנו לגנטלמן היה כמעט מוכן, החנויות סגורות ונדרשה פעולה.

הרעיון הגדול
בואו נעלה לאוויר עם האתר לאלתר, אפילו שהוא עוד לא שלם או לשביעות רצוננו ונתחיל למכור.

התוצאה
מכירות יפות! אמנם אתר סחר אחד לא פיצה על רשת חנויות סגורה, אבל זו היתה יריית פתיחה נהדרת לאתר.

השיעור השיווקי
האויב הגדול ביותר של הטוב מאוד הוא המצוין.