מטרופולין תחבורה ציבורית – HELLO

הבריף
בידול חברת תחבורה ציבורית, בעולם בו הלקוח פחות מודע למותג וממוקד בעיקר בשירות.

הרעיון
מיקוד בחוויית הנוסע מתוך הבנה מעמיקה שאנחנו מסיעים אנשים ולא אוטובוסים. הקמפיין הפשוט היה להוסיף צמוד לדלת הכניסה לאוטובוס ברכות לנוסע כגון: "בוקר טוב", "תודה שבאת", "נסיעה טובה" בכל השפות המדוברות בארץ.

התוצאה
הפרויקט הושק כפיילוט קטן של מספר אוטובוסים ובעקבות התגובות החיוביות של הנוסעים הורחב הפרויקט לכלל האוטובוסים של מטרופולין.

השיעור השיווקי
לעיתים רעיונות קטנים מייצרים שינוי משמעותי.