שני בשקל – קייס של פעם בחיים

הבריף
ביקוע ההגמוניה בת 100 השנים של המותג סטימצקי. הצגת אלטרנטיבה איכותית במחירים שפויים יותר. הנגשת התרבות לכלל הציבור.

הרעיון הגדול
עטיפה קריאטיבית של מבצע עתיק יומין. "שני בשקל" הוא בעצם שם מתריס למבצע 1+1 רק שהפעם ביקשנו עוד שקל. האמירה :ספר שני בשקל" זעזעה את חובבי התרבות והזרימה מאות אלפי אנשים לחנויות.

התוצאה
מכירה של כמיליון ספרים בחודש אחד. מינוף הפעילות להתרחבות הרשת ובסופו של דבר ניצחון כמעט בכל קטגוריה על המותג המתחרה. עליהום רחב מאוד בעיתונות ויח"צ על מכירה לכאורה של ספר בשקל >>> במקום בחינם 🙂 זיכתה אותנו ביח"צ רחבים ביותר.

השיעור השיווקי
גם הארד סייל יכול להיות יצירתי.