אלקטרה אפיקים // קמפיין תיקוף
אסטרטגיה // פרסום
פעם היינו משלמים לנהג האוטובוס ב-2016 זה שונה ומאז סומכים עלינו שנשלם בעצמנו. יש כאלו שלא משלמים:) אז החלטנו להזכיר להם:
איך? לדבר על תשלום ולא על תיקוף' כי רובנו משלמים על שירותים שאנחנו רוכשים, ו"תיקוף" זו מילה שפחות מתחברת. להזכיר שמדובר בשירות כמו כל שירות וכדי לקבל שירות טוב, כדאי לשלם. לדבר בנימוס ובכבוד לא ללכת בכוח, אלא בדרך נעימה. לדייק את המדיה לקהלים השונים, זה לא קמפיין של משרד התחבורה אלא של חברה פרטית, ולכן השתמשנו בטכניקות מתקדמות במדיה כדי להגיע במדויק לקהל שלנו.